Jakie funkcjonalności powinny posiadać programy rezerwacyjne
Spora ilość właścicieli hoteli czy pensjonatów w pewnej chwili się decyduje na wdrożenie w swoich obiektach jakiegoś sprawdzonego systemu rezerwacyjnego. Tego typu narzędzia są znane od wielu lat i jest ich wiele na rynku, tak więc nie powinno być dużego problemu z wyborem. Jednak decydując się na wdrożenie takiego rozwiązania zwrócić należy uwagę na parę istotnych rzeczy, żeby w pełni być z niego zadowolonym. Przede wszystkim kluczową sprawą jest, aby taki system rezerwacji online sprawnie i bezpiecznie mógł obsłużyć wszystkie rezerwacje składane w obiekcie. Dotyczy to zarówno kontaktowania się przy pomocy maila czy telefonu, jak też przez stronę internetową czy popularne platformy, typu Booking czy Airbnb. Zwłaszcza w przypadku tych ostatnich bardzo ważne będzie, aby wynajęcie przez klienta danego pokoju odbijało się od razu w programie, co umożliwi uniknięcie parokrotnego wynajęcia tego samego miejsca. Ale taka obsługa to także zarządzanie płatnościami czy wysyłanie informacji do gości, i w tym obszarze również może się przydać, jeśli znalezione narzędzie służyć będzie odpowiednim wsparciem. Następną istotną kwestią, na którą trzeba zwrócić uwagę, są analizy i raporty. W oparciu o nie kadra managerska będzie mogła analizować co dzieje się aktualnie, oraz rozplanować prace do realizacji w przyszłości. Pasuje też zobaczyć, czy aplikacja kalendarz da się otworzyć na dowolnym urządzeniu mobilnym i stacjonarnym, a także czy dysponuje kopię zapasową.

+Tekst Sponsorowany+

Comments are closed.